25/04/2024
رستوران سنتی عمارت شاپوری شیراز

معرفی رستوران سنتی عمارت شاپوری شیراز

پیدا کردن یک رستوران خوب با غذای باکیفیت کار دشواری نیست. در شهر شیراز رستوران های زیادی وجود دارند که می توانید بسته به سلیقه خود رستوران مورد نظر را پیدا کنید. در این مطلب به معرفی رستوران سنتی عمارت شاپوری در شیراز می پردازیم. با ما همراه شوید…

باغ رستوران شاپوری شیراز

عمارت شاپوری یکی از عمارت های قدیمی شهر شیراز است که معماری قشنگی دارد. رستوران عمارت شاپوی در این بنا قرار گرفته است. طراحی این رستوران سنتی است و همیشه موسیقی زنده در این رستوران پخش می شود. این دو ویژگی محبوبیت رستوران عمارت شاپوری را میان مردم شیراز و گردشگرانی که این شهر را به عنوان مقصد سفر به این شهر را دارند.

این باغ در فاصله بین سالهای 1310 تا 1315 هجری شمسی ، با طراحی و اجرای استاد ابو القاسم مهندسی و با مالکیت آقای عبدالصاحب شاپوری (یکی از تجار بنام آن زمان شیراز ) به تاسیس شده است.

این بنا در سال 1379 با شماره ثبت 2781 به عنوان اثری ملی ثبت گردیده است .
بخش خصوصی در سال 1387 مرمت این بنا را آغاز نمود و هم اکنون آماده بازدید همگان می باشد

منو رستوران سنتی عمارت شاپوری شیراز

رستوران سنتی شاپوری با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و سرآشپزهای با تجربه و حرفه ای توانسته توجه افراد را به خود جلب کند.

  • انواع چلو ایرانی و هندی
  • انواع خورشت
  • انواع کباب
  • انواع جوجه
  • انواع غذاهای دریایی
  • انواع سالاد و پیش غذا
  • انواع نوشیدنی

اطلاعات رستوران سنتی عمارت شاپوری شیراز

آدرس: شیراز، بلوار کریمخان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

شماره تماس: 07132347491

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رسنوران خوشا شیراز، رستوران باکویه ، رستوران لک پارسی شیراز، رستوران شاطر عباس شیراز و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *