25/04/2024
رستوران شاطر عباس شیراز

معرفی رستوران شاطر عباس شیراز

رستوران گردی یکی از تفریحات بسیاری از افراد است. پیدا کردن یک رستوران خوب مستلزم داشتن اطلاعات کافی در زمینه رستوران ها است. در این مطلب با رستوران شاطر عباس شیراز بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه شوید…

رستوران شاطر عباس شیراز

ستوران شاطر عباس شیراز با چیدمان و نورپردازی جذاب و دلفریب خود توجه هر فردی را جلب کرده و آرامش را تقدیمتان می‌کند. لوسترهای بزرگ و میز و صندلی‌های راحت و موسیقی دلنشینی که در فضای رستوران پخش می‌شود، لذت صرف غذادر اینجا را دوچندان می‌کند.

منو رستوران شاطر عباس

منوی غذایی رستوران خیلی متنوع است و انواع و اقسام چلوکباب‌هایی که فکرش را بکنید دارد. مثلا کباب قفقازی، چلوکباب فلفلی، کباب بوقلمون، شیشلیک، لاری و مهم‌تر از همه کوبیده مخصوص شاطر عباس که شامل گوشت بره، ماهی و جوجه است.
اگر غذای چلویی دوست نداشتید یا دنبال امتحان کردن طعمی متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به منوی دریایی رستوران هم نگاهی بیندازید. در این منو، میگو سوخاری و کبابی، استیک ماهی، فیله ماهی سوخاری و فلفلی هم سرو می‌شود. البته پیشنهاد می‌کنیم میکس دریایی را امتحان کنید که شامل میگو سوخاری و ماهی چوبی است.در مجموع رستوران شاطر عباس شیراز، از رستوران‌های تقریبا گران شهر است اما در کنارش کیفیت غذاهایش هم بالاست.

اطلاعات رستوران شاطر عباس

آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاک‌شناسی

تلفن: 07132261371

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رسنوران خوشا شیراز، رستوران باکویه و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *