20/04/2024
معرفی مجموعه غذایی آندیا شیراز

معرفی مجموعه غذایی آندیا شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

در شهر شیراز رستوران های زیادی وجود دارد. در میدان ولیعصر رستوران های سنتی و مدرن با فضای دلنشین وجود دارد که توجه مسافرین و همشهریان گرامی را به خود جلب کرده است. امروز قصد داریم به معرفی مجموعه غذایی آندیا در شیراز بپردازیم. با ما همراه شوید.

ویژگی مجموعه غذایی آندیا شیراز چیست؟

مجموعه غذایی آندیا شیراز محلی دنج و مناسب قرارهای دونفره، مناسب برای خانواده، بگیر و ببر میباشد. در این مجموعه هم از غذاهای با کیفیت و هم از مواد اولیه عالی استفاده می شود. از این رو توانسته جایگاه خوبی در بین مشتریان خود داشته باشد. انواع غذاهای ایرانی و فست فود در این مجموعه غذایی سرو می شود.

منوی مجموعه غذایی آندیا

غذاهای با کیفیتی که در این رستوران پخته می شود باعث شده تا روزانه تعداد زیادی مشتری برای صرف ناهار و شام به آنجا مراجعه کنند. استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت مهم ترین نکته در طبخ غذا برای این رستوران است. منوی مجموعه غذایی آندیا شامل:

  • انواع خوراک
  • انواع کباب
  • غذاهای ایرانی
  • انواع فست فود

منوی مجموعه غذایی آندیا

آدرس مجموعه غذایی آندیا کجاست؟

آدرس این رستوران در شیراز، میدان ولیعصر، جنب درمانگاه نادر کاظمی است.

شماره تماس مجموعه غذایی آندیا چند است؟

برای رزرو میز و اطلاع از قیمت منو میتوانید با شماره 07137250087 تماس حاصل کنید.

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رستوران خوشا شیراز، رستوران باکویه ، رستوران لک پارسی شیراز، رستوران شاطر عباس شیراز و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *