29/03/2024
رستوران هتل بزرگ شیراز

مجموعه رستوران های هتل بزرگ شیراز

رستوران گردی در شیراز یکی از تفریحات محسوب می شود. هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های معتبر برای اقامت و رستوران گردی است. در این مقاله با ویژگی های مجموعه رستوران های هتل بزرگ شیراز بیشتر آشنا می شوید..

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

رستوران ایرانی در طبقه چهارم هتل شیراز قرار گرفته است.  این رستوران که بیش از 400 میهمان را درون خود جای می‌دهد می‌تواند میزبان شما در مراسمی همچون افطاری، شب چله، اعیاد مختلف و دیگر میهمانی‌های باشکوهتان باشد. می‌سازد.

انواع غذاهای ایرانی از قبیل:

انواع کباب‌ها
خورشت‌ها
سوپ‌ها
سالادها
لایی پلو
دمپخت شیرازی
کته کباب با گوشت کنجه
دمپخت شیرازی
دیزی مخصوص هتل

رستوران دریایی هتل بزرگ

در لابی اصلی هتـل بزرگ شیراز که لابی اصلی هتل است، رستورانی با معماری بی‌نظیر و چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر شیراز و کوهی که دروازه قرآن بالای آن است.این رستوران یکی از بزرگترین رستوران گردان ایران در نظر گرفته می شود، در تراس این رستوران نیز می‌توانید منظره‌ای زیبا از شهر شیراز، شهر بهار نارنج را ببینید.

لابستر خوشمزه
ماهی شوریده
سالمون
راژگو،
حلوا سفید
شوریده تنگ

رستوران پانارامیک هتل بزرگ

در طبقه سیزدهم هتـل بزرگ شیراز یکی دیگر از رستوران های خوبش قرار گرفته است. معماری بی‌نظیر و چشم‌انداز فوق‌العاده از طبیعت کوه‌های اطراف و شهر شیراز از دلایل محبوبیت و مشهور بودن این رستوران در بین مسافرین شهر شیراز و حتی خود شیرازی‌هاست. در این رستوران می‌توانید

انواع فست فود شامل :

ساندویچ و هات داگ
کنتاکی
تاکو مکزیکی
انواع پیتزا و برگر
سالادهای متنوع

اطلاعات هتل بزرگ شیراز

آدرس : شيراز – ورودی شمالی شیراز – جنب دروازه قرآن

شماره تماس : 07132274820

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رسنوران خوشا شیراز، رستوران باکویه و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *