27/04/2024
رستوران بل پاسی شیراز

معرفی رستوران ایتالیایی بل پاسی شیراز

دسته بندی غذا بسیار متنوع است. بسته به سلیقه خود میتوانید رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید. رستروان ایتالیایی بل پاسی شیراز یکی از رستوران های معروف به حساب آید. در این مطلب با اطلاعات این رستوران بیشتر آشنا می شوید.

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز یکی از رستوران های ایتالیایی با کیفیت است که توانسته جایگاه خوبی در بین مردم داشته باشد. این رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی، با امکاناتی بی نظیری ماند فضای نشستن داخلی و خارجی،کافی شاپ و عهمچنین طبخ غذاهای با کیفیت همه روزه از 7 صبح تا ساعت 24 آماده ی سرویس دهی به شما عزیزان است. این رستوران علاوه بر سرو غذا ، صبح ها هم صبحانه ی بسیار شیک و با کیفیتی دارد که شما می توانید با رفتن به رستوران بل پاسی و خوردن یک صبحانه ی عالی در کنار دوستان، روز خود را بسازید.

منو رستوران ایتالیایی بل پاسی

منوی این رستوران به به صورتی است که در کنار غذاهای متنوع خود، منو دسر و نوشیدنی های خاص را هم در بر میگیرد که بسیار خوش طعم می باشند.

کسانی که از طعم غذاهای روزانه خسته شده اند و به دنبال غذاهای بسیار متفاوت هستند وعلاقه ی زیادی به غذاهای ایتالیایی دارند پیشنهاد شیراز رومبه آنها رستوران بل پاسی است.

خصوصیات رستوران بل پاسی

رستوران ایتالیایی بل پاسی با امکانات زیر همه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

  • فضای باز
  • صندلی
  • خدمه رستوران
  • دارای پارکینگ
  • پرداخت الکترونیک

اطلاعات آدرس رستوران بل پاسی

آدرس:شیراز خیابان خاکشناسی،نرسیده به سه راه سروناز، جنب کافی شاپ تولیپ

شماره تماس:07132274924

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رسنوران خوشا شیراز، رستوران باکویه ، رستوران هتل بزرگ شیراز و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *