23/04/2024
رستوران هتل چمران شیراز

معرفی مجموعه رستوران های هتل بزرگ چمران شیراز

رستوران گردی در تمام شهر ها به عنوان یک تفریح ویژه به حساب می آید. در شیراز رستوران های خوبی وجود دارد . در هتل چمران شیراز رستوران های متعددی وجود دارد که بسته به سلیقه شما میتوانید رستوران مورد نظر خود را انخاب کنید. در این مطلب با مجموعه رستوران های هتل بزرگ چمران شیراز بیشتر آشنا می شوید…

مجموعه رستوران های هتل چمران شیراز

هتل بزرگ چمران که یکی از مجلل‌ترین هتل های شیراز به شمار می‌رود، با داشتن چهار رستوران و یک کافی شاپ مجلل، میزبان خوبی برای شما خواهد بود.

و توانسته تا حدود زیادی رضایت خاطر میهمانان به خصوص گردشگران تور شیراز را فراهم نماید.

قیمت غذا در هر رستوران هتل چمران شیراز نسبت به بسیاری از رستوران های شیراز مناسب‌تر است و همچنین کیفیت بسیار خوبی دارند.

انواع رستورانهای این مجموعه بزرگ در ادامه این مطلب آورده شده است.

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز

رستوران پانوراما هتل بزرگ چمران می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از آنجایی که این رستوران جزء بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم محسوب می‌شود.

این رستوران هتل بزرگ چمران شیراز در طول هفته میزبان بسیاری از شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد و در آن می‌توانید غذاهای خوشمزه را تست کنید.

رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران

رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران جز رستوران هایی است که در آن انواع غذاهای سنتی مانند دیزی و کباب های مخصوص وجود دارد.

رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران شیراز همه روزه از ساعت 12 الی 23 آماده پذیرایی از میهمانان در وعده‌های نهار و شام خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم سرویس چای رستوران دیگ تو به صورت جداگانه از منوی غذا امکان‌پذیر است و پس از صرف یک وعده غذای خوشمزه ایرانی، چای حتما می‌چسبد!

رستوران ایتالیایی طبقه 25 هتل چمران

اگر که هوس خوردن غذاهای ایتالیایی کرده اید به رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز سر بزنید.

این رستوران با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی مثل پیتزای محبوب مارگریتا و پاستا را مطابق با دستور ‏پخت اصلی ایتالیایی‌ توانسته جایگاه خوبی در بین مسافران و همشهریان عزیز داشته باشد.

رستوران شاندیز هتل چمران شیراز

رستوران شاندیز هتل چمران هم یکی از رستوران های منحصر به فرد و دوست داشتنی این هتل است که در محوطه هتل و در حیاط پشت ساختمان هتل قرار دارد. این رستوران که طراحی باغ رستوران دارد.

آلاچیق‌های کوچ و بزرگ در محوطه‌ این مجموعه تجربه متفاوتی را به شما می دهد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و اجرای موسیقی زنده شبی خاطره‌انگیز برایتان خواهد ساخت.

اطلاعات کامل رستوران های هتل چمران

آدرس : شیراز، بلوار چمران، هتل بزرگ چمران

شماره تماس : 07136262000

در این مطلب تلاش شده است که اطلاعات کاملی از شماره تماس، ساعت کاری و همچنین منوی رستوران را به شما گفته باشیم. همچنین در لینک درج شده میتوانید با اطلاعات باغ رسنوران خوشا شیراز، رستوران باکویه ، رستوران هتل بزرگ شیراز و … آشنا شوید. سپاس از همراهیتان

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *